Πρόσκληση Ν.12 σε Τακτική Συνεδρίαση του Δ.Σ.
Πάτρα 8/4/2024
ΑΡ.ΠΡΩΤ: 1363
ΠΡΟΣ
ΠΙΝΑΚΑ ΑΠΟΔΕΚΤΩΝ
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ Ν. 12 -2024
ΣΕ TAKTIKH ΔΙΑ ΖΩΣΗΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ Δ.Σ. ΚΕΔΗΠ –ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ ΠΑΤΡΑΣ
Σας καλούμε σε TAKTIKH ΔΙΑ ΖΩΣΗΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ του Διοικητικού Συμβουλίου της Κοινωφελούς Επιχείρησης του Δήμου Πατρέων – Καρναβάλι Πάτρας, σύμφωνα με τα διαλαμβανόμενα στις υπ’ αριθ. 488/25-04-2023 και 8182/26-2-2024 εγκυκλίους του ΥΠ.ΕΣ, που θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 12 Απριλίου 2024 και ώρα 15:30 , στην έδρα της Επιχείρησης (Παλαιά Σφαγεία -Ακτή Δυμαίων 84, Πάτρα) με τα παρακάτω θέματα :
1.Έγκριση τροποποίησης της υπ’ αριθμ. 102/27.11.2023 απόφασης του ΔΣ της ΚΕΔΗΠ, ως προς την περιγραφή των τεχνικών χαρακτηριστικών για την προμήθεια και διαμόρφωση δαπέδων συνολικού προϋπολογισμού 180,00€ + ΦΠΑ 24%, στο πλαίσιο υλοποίησης του παραδοτέου «Π1: Προμήθεια και διαμόρφωση δαπέδων» του ΥΕ6 του έργου «Sub 6.10 – Κόμβος Εκπαίδευσης για τον Πολιτισμό και τη Δημιουργική Βιομηχανία» (Κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5223297) της Δράσης με ID 16293 «Ο πολιτισμός ως κινητήριος μοχλός ανάπτυξης».
(Εισηγήτριες : Η Πρόεδρος του Δ.Σ. της ΚΕΔΗΠ Καρναβάλι Πάτρας και η Διευθύντρια της ΚΕΔΗΠ Καρναβάλι Πάτρας )
2.Έγκριση υπηρεσίας για τη μουσειολογική μελέτη – μελέτη έκθεσης και σεναρίων για τα κέντρα μελέτης του Καρναβαλιού και του Θεάτρου Σκιών συνολικού προϋπολογισμού 30.000€ + ΦΠΑ 24%, στο πλαίσιο υλοποίησης του παραδοτέου Π5: Μουσειολογική μελέτη – μελέτη έκθεσης και σεναρίων για τα κέντρα μελέτης του Καρναβαλιού και του Θεάτρου Σκιών του ΥΕ6 του έργου «Sub 6.10 – Κόμβος Εκπαίδευσης για τον Πολιτισμό και τη Δημιουργική Βιομηχανία» (Κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5223297) της Δράσης με ID 16293 «Ο πολιτισμός ως κινητήριος μοχλός ανάπτυξης». (Εισηγήτριες : Η Πρόεδρος του Δ.Σ. της ΚΕΔΗΠ Καρναβάλι Πάτρας και η Διευθύντρια της ΚΕΔΗΠ Καρναβάλι Πάτρας )
3.Έγκριση προμήθειας και τοποθέτησης πρότυπης περιστροφικής Σκηνής του Ελληνικού Θεάτρου Σκιών συνολικού προϋπολογισμού 17.000€ + ΦΠΑ 24%, στο πλαίσιο υλοποίησης του παραδοτέου Π41 :Προμήθεια και τοποθέτηση πρότυπης περιστροφικής Σκηνής του Ελληνικού Θεάτρου Σκιών του ΥΕ6 του έργου «Sub 6.10 – Κόμβος Εκπαίδευσης για τον Πολιτισμό και τη Δημιουργική Βιομηχανία» (Κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5223297) της Δράσης με ID 16293 «Ο πολιτισμός ως κινητήριος μοχλός ανάπτυξης». (Εισηγήτριες : Η Πρόεδρος του Δ.Σ. της ΚΕΔΗΠ Καρναβάλι Πάτρας και η Διευθύντρια της ΚΕΔΗΠ Καρναβάλι Πάτρας )
4.Έγκριση Προμήθειας προβλεπόμενων αναλώσιμων για την εκπαιδευτική διαδικασία συνολικού προϋπολογισμού 29.656,96€ + ΦΠΑ 24%, στο πλαίσιο υλοποίησης του παραδοτέου Π42: Προμήθεια προβλεπόμενων αναλώσιμων για την εκπαιδευτική διαδικασία του ΥΕ6 του έργου «Sub 6.10 – Κόμβος Εκπαίδευσης για τον Πολιτισμό και τη Δημιουργική Βιομηχανία» (Κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5223297) της Δράσης με ID 16293 «Ο πολιτισμός ως κινητήριος μοχλός ανάπτυξης». (Εισηγήτριες : Η Πρόεδρος του Δ.Σ. της ΚΕΔΗΠ Καρναβάλι Πάτρας και η Διευθύντρια της ΚΕΔΗΠ Καρναβάλι Πάτρας )
5.Έγκριση Προμήθειας προβλεπόμενων οικοδομικών υλικών για την εκπαιδευτική διαδικασία συνολικού προϋπολογισμού 29.069,60€ + ΦΠΑ 24%, στο πλαίσιο υλοποίησης του παραδοτέου Π43: Προμήθεια προβλεπόμενων οικοδομικών υλικών για την εκπαιδευτική διαδικασία του ΥΕ6 του έργου «Sub 6.10 – Κόμβος Εκπαίδευσης για τον Πολιτισμό και τη Δημιουργική Βιομηχανία» (Κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5223297) της Δράσης με ID 16293 «Ο πολιτισμός ως κινητήριος μοχλός ανάπτυξης». (Εισηγήτριες : Η Πρόεδρος του Δ.Σ. της ΚΕΔΗΠ Καρναβάλι Πάτρας και η Διευθύντρια της ΚΕΔΗΠ Καρναβάλι Πάτρας )
6.Έγκριση υπηρεσίας πυροσβεστικής κάλυψης όλων των κτηρίων του Κόμβου συνολικού προϋπολογισμού 9.000€ + ΦΠΑ 24%, στο πλαίσιο υλοποίησης του παραδοτέου Π44: Πυροσβεστικής κάλυψης όλων των κτηρίων του Κόμβου του ΥΕ6 του έργου «Sub 6.10 – Κόμβος Εκπαίδευσης για τον Πολιτισμό και τη Δημιουργική Βιομηχανία» (Κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5223297) της Δράσης με ID 16293 «Ο πολιτισμός ως κινητήριος μοχλός ανάπτυξης». (Εισηγήτριες : Η Πρόεδρος του Δ.Σ. της ΚΕΔΗΠ Καρναβάλι Πάτρας και η Διευθύντρια της ΚΕΔΗΠ Καρναβάλι Πάτρας )
7.Έγκριση Προμήθειας ασφάλειας – συναγερμού – κλειστού κυκλώματος παρακολούθησης όλων των κτηρίων του Κόμβου και τοποθέτηση συστήματος ασφάλειας-συναγερμού στο Καρναβαλικό Εργοστάσιο συνολικού προϋπολογισμού 25.000€ + ΦΠΑ 24%, στο πλαίσιο υλοποίησης του παραδοτέου Π46: Προμήθεια ασφαλείας – συναγερμού – κλειστού κυκλώματος παρακολούθησης όλων των κτηρίων του Κόμβου και τοποθέτηση συστήματος ασφάλειας-συναγερμού στο Καρναβαλικό Εργοστάσιο του ΥΕ6 του έργου «Sub 6.10 – Κόμβος Εκπαίδευσης για τον Πολιτισμό και τη Δημιουργική Βιομηχανία» (Κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5223297) της Δράσης με ID 16293 «Ο πολιτισμός ως κινητήριος μοχλός ανάπτυξης». (Εισηγήτριες : Η Πρόεδρος του Δ.Σ. της ΚΕΔΗΠ Καρναβάλι Πάτρας και η Διευθύντρια της ΚΕΔΗΠ Καρναβάλι Πάτρας )
8.Έγκριση Υπηρεσίας αναπλήρωσης πόσιμου νερού (ψύκτης νερού τουλάχιστον 10l με υπηρεσίες συντήρησης και απολύμανσης, καθώς και προμήθεια φιαλών νερού τουλάχιστον 10l & σετ 50 μικρών ποτήρια μιας χρήσης από φιλικό προς το περιβάλλον υλικό (100 φιάλες και 5.000 ποτήρια σε περίοδο τριών ετών) συνολικού προϋπολογισμού 1.518,39€ + ΦΠΑ 24%, στο πλαίσιο υλοποίησης του παραδοτέου Π47: Υπηρεσία αναπλήρωσης πόσιμου νερού (ψύκτης νερού τουλάχιστον 10l με υπηρεσίες συντήρησης και απολύμανσης, καθώς και προμήθεια φιαλών νερού τουλάχιστον 10l & σετ 50 μικρών ποτήρια μιας χρήσης από φιλικό προς το περιβάλλον υλικό (100 φιάλες και 5.000 ποτήρια σε περίοδο τριών ετών) του ΥΕ6 του έργου «Sub 6.10 – Κόμβος Εκπαίδευσης για τον Πολιτισμό και τη Δημιουργική Βιομηχανία» (Κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5223297) της Δράσης με ID 16293 «Ο πολιτισμός ως κινητήριος μοχλός ανάπτυξης».
(Εισηγήτριες : Η Πρόεδρος του Δ.Σ. της ΚΕΔΗΠ Καρναβάλι Πάτρας και η Διευθύντρια της ΚΕΔΗΠ Καρναβάλι Πάτρας )
9.Έγκριση Γ’ αναμόρφωσης προϋπολογισμού ΚΕΔΗΠ – Καρναβάλι Πάτρας οικ. έτους 2024(Εισηγήτριες : Η Πρόεδρος του Δ.Σ. της ΚΕΔΗΠ Καρναβάλι Πάτρας και η Διευθύντρια της ΚΕΔΗΠ Καρναβάλι Πάτρας )
10.Έγκριση του Απολογισμού Δράσεων του Πατρινού Καρναβαλιού 2024 (Εισηγήτριες : Η Πρόεδρος του Δ.Σ. της ΚΕΔΗΠ Καρναβάλι Πάτρας και η Διευθύντρια της ΚΕΔΗΠ Καρναβάλι Πάτρας )
11.Υπογραφή “Σύμβασης Χορήγησης Εταιρικής Χρεωστικής Κάρτας ‘’ με την Τράπεζα Πειραιώς Α.Ε. και παροχή εξουσιοδοτήσεων για τη διενέργεια συναλλαγών μέσω κάρτας. (Εισηγήτριες : Η Πρόεδρος του Δ.Σ. της ΚΕΔΗΠ Καρναβάλι Πάτρας και η Διευθύντρια της ΚΕΔΗΠ Καρναβάλι Πάτρας )
12.Έγκριση ακύρωσης αδιάθετων εισιτηρίων των παραστάσεων του Μώμου του Πατρεύς – Πατρινό Καρναβάλι 2024(Εισηγήτριες : Η Πρόεδρος του Δ.Σ. της ΚΕΔΗΠ Καρναβάλι Πάτρας και η Διευθύντρια της ΚΕΔΗΠ Καρναβάλι Πάτρας )
13.Έγκριση δαπανών παγίας προκαταβολής (Εισηγήτριες : Η Πρόεδρος του Δ.Σ. της ΚΕΔΗΠ Καρναβάλι Πάτρας και η Διευθύντρια της ΚΕΔΗΠ Καρναβάλι Πάτρας )
14.Εξειδίκευση ποσού για τις ανάγκες υποστήριξης της ιστοσελίδας της επιχείρησης(Εισηγήτριες : Η Πρόεδρος του Δ.Σ. της ΚΕΔΗΠ Καρναβάλι Πάτρας και η Διευθύντρια της ΚΕΔΗΠ Καρναβάλι Πάτρας )
15.Εξειδίκευση ποσού για υπηρεσίες καθαρισμού καρναβαλικής στολής(Εισηγήτριες : Η Πρόεδρος του Δ.Σ. της ΚΕΔΗΠ Καρναβάλι Πάτρας και η Διευθύντρια της ΚΕΔΗΠ Καρναβάλι Πάτρας )
16.Ανανέωση Επιτροπής Αξιολόγησης για την ενοικίαση και πώληση καρναβαλικών στοιχείων.(Εισηγήτρια : Η Πρόεδρος του Δ.Σ. της ΚΕΔΗΠ Καρναβάλι Πάτρας )
17.Ανανέωση επιτροπής για καταστροφή παλαιών και φθαρμένων καρναβαλικών στοιχείων και επιτροπής για καταστροφή εξοπλισμού (Εισηγήτριες : Η Πρόεδρος του Δ.Σ. της ΚΕΔΗΠ Καρναβάλι Πάτρας )
18.Έγκριση μετακίνησης υπαλλήλου ΚΕΔΗΠ Καρναβάλι Πάτρας (ΔΕ υπαλλήλου γραφείου) στο Δήμο Πατρέων σύμφωνα με το άρθρο 15 του νόμου 4257/2014 (Εισηγήτρια : Η Πρόεδρος του Δ.Σ. της ΚΕΔΗΠ Καρναβάλι Πάτρας )
Η Πρόεδρος του Δ.Σ.
Ήρα – Eιρήνη Κουρή
ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΠΟΔΕΚΤΩΝ
1.Κουρή Ήρα
2.Σκούρας Παύλος
3.Κρότσης Σπύρος
4.Δημησιάνος Δημήτρης
5.Δραγώτης Κώστας
6.Μαγιάκης Γιώργος
7.Παπαγεωργίου Φίλιππος
8.Μαυροειδή – Παπαηλιού Μαρία
9.Παπαϊωάννου Βασίλειος
10.Σταμάτη Παναγιώτα
11.Κουρμπανάς Δημήτριος
12.Σίμου Κατερίνα
13.Αγγελοπούλου Αναστασία
14.Αγγελής Αποστόλης
15.Πετρίτσης Γιώργος
16.Μελάς Παναγιώτης
17.Χανουμίδης Ανέστης
18.Διδάχου Θεοδώρα
19.Σακελλαρόπουλος Δημήτριος
20.Σπυρόπουλος Σπύρος
21.Ηλιόπουλος Ηλίας
22.Ασημακόπουλος Ανδρέας